په نه په
تاريخ : 4 آبان 1391برچسب:, | 17:22 | نویسنده : عرفان

                                                                    په نه په 

 


جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم … عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟ پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم پـَـــ نــه پـَـــ !!!!


یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم، مامانم میگه عوضش کنم برات؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار!

 


 

روز اول عید چند ساعت بعد از سال تحویل یکی از آشنایان اومد خونم برا عید دیدنی. دیوان حافظ رو تو سفره هفت سین دید گفت یه فال برام بگیر. کتاب رو برداشتم گرفتم جلوش. پرسید حالا چکار کنم؟ نیت کنم؟  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو دلت تهدیدش کن تا یه غزل خوب برات بیاد



.

نشستم آهنگ گوش میدم. مامانم اومد پرسید داری آهنگ گوش میدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ من داور مسابقه آوازم، دارم بین اینا برنده انتخاب می کنم

 





 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: